Asiakaspalautukset

Asiakaspalautukset

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Jos olet kuluttaja-asiakas, sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran tai viimeisen tavaraerän vastaanottamisesta.

Peruuttamisilmoitus tulee tehdä sähköpostitse osoitteeseen info@warshop.fi ja siinä tulee olla seuraavat tiedot (kopioi allaolevat ja täytä!) ja nämä tiedot on myös liitettävä kirjoitetussa muodossa (paperi tms.) palautuslähetyksen mukaan:

  • Tilaajan nimi ja osoite
  • Tilausnumero
  • Tilinumero rahojen palautusta varten
  • Lista palautettavista tuotteista
  • Syy palautukselle

 

Peruutusoikeus koskee vain kuluttaja-asiakkaita ja palautettavien tuotteiden on oltava alkuperäispakkauksessa, käyttämättömiä ja huolellisesti takaisinlähetystä varten pakattuja. Jos palautettua tuotetta on vastoin ostajan laissa säädettyä huolenpitovelvollisuutta käytetty, on yrityksellä oikeus periä arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan saakka palautuskuluineen.

Tuotteita on oikeus kokeilla ja sovittaa sisätiloissa, muttei ottaa käyttöön. Eli esimerkiksi paitaa tai kenkiä saa sovittaa sisätiloissa, muttei ottaa käyttöön ja käydä ne päällä kävelemässä ulkona. Esimerkiksi likaisin pohjin varustetut uudet kengät tai hieltä haiseva T-paita eivät ole enää suoraan myyntikuntoiset.

Alusvaatteilla ei kuitenkaan ole sovitusoikeutta, eli mikäli ne on puettu päälle ihoa vasten, emme voi enää myydä niitä eteenpäin hygieniasyistä. Alusvaatteiden sovitus muiden vaatteiden päälle on kumminkin sallittua.

Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä alla mainittuun Palautusosoitteeseemme. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Palauttajan on maksettava palauttamisesta aiheutuvat kustannukset. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle.

Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan ylempänä listattu informaatio, jotta pystymme käsittelemään palautuksesi ja saat rahasi takaisin mahdollisimman nopeasti.

Palautamme vastaavasti tilauksesta maksamasi rahat viivytyksettä palautettavien tavaroiden saavuttua meille, kuluttajasuojalain mukaisesti.

 

Palautusosoitteemme:
WarShop Finland
Kuusivaarantie 19
83880 Juuka

 

Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet

Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluessa Asiakaspalveluumme, niin sovimme miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.

 

Asiakaspalvelu

Henkilökuntamme auttaa sinua kaikissa tilaukseesi, tuotteisiimme ja yritykseemme liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä, joko sähköpostitse tai puhelimitse:

info@warshop.fi
+358505633999 (Ma-Su klo. 11-19, ensisijaisesti tekstiviesti!)

 

Erimielisyydet

Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä Asiakaspalveluumme sopiaksemme asian! On kaikkien osapuolten edunmukaista sopia riitatilanteet mahdollisimman jouhevasti.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).